joi, 9 august 2012

BREAKING THE ICE

Va povesteam mai demult ca imi doresc sa ma teleportez la Bucuresti pentru ca acolo era singurul loc din tara unde exista un H&M. Imi blestemam soarta de provincial:) si voi ma consolati ca se prea poate sa mi se materializeze in curand dorinta chiar la mine in oras. A venit si vremea aceea si pentru ca am suparat ceva putere supranaturala cu lamentarile mele s-a pogorat asupra mea BLESTEMUL : de cate ori am intrat in noul magazin H&M am iesit cu mana goala. De fiecare data timp de aproape un an ( recunosc ca nu au fost multe dati din cauza ca nu prea frecventez mall-ul) ma miorlaiam pe langa Big Doc. " Haiiiiiiii sa mergem la H&Mmmmmmmm" chiar inainte sa iesim . De fiecare data ieseam dezamagita, hainele erau inghesuite pe bara la maxim (stilul de expunere e si dincolo dar nu parea sa ma deranjeze acolo) nu gaseam numarul meu, coada la cabine era interminabila, materialele de calitate mi se pareau prea scumpe, etc. Scopul acestei interminabile plangeri e sa ma bucur impreuna cu voi caci pentru prima data de cand s-a deschis magazinul am iesit cu ceva si am mai lasat cu inima grea inca ceva inauntru. I am freeee!!!! Blestemul s-a ridicat.....acum nu mai trebuie decat sa imi iau a doua slujba ca sa pot sa fac vizite regulate si in viitorul magazin H&M ce se va deschide in curand in celalt mall din minunatia asta de oras.

Episodul 3

Daca va plictisiti prin locurile voastre de bastina si mai si posedati o masina (nu in sensul de " u need an exorcism") va propun sa dati o fuga de o zi, doua pana la Tragu Mures sa va lasati vreo 3 randuri de piele in saunele din spa-urile ce se pare ca infloresc acolo. Noi am incercat relaxarea cu degetul la hotel Business, unde in afara de un jacuzzi bolnav totul a fost perfect. Pielea mea e mai sensibila decat un eschimos in plin desert si cu toate astea s-a bucurat sa incerce toate gradele si felurile de caldura posibile, dupa care se arunca linistita in bazinul cu bule si tavan transparent. Pielea, caci eu stateam calma pe terasa la o portie de stringli spriksy ( crispy strips pentru cunoscatori). Puteti lua masa la restaurantul ce traverseaza drumul pe desupra acestuia din urma si o sa va simtiti ca intr-un film american din anii 80 cu extraterestii si pusti curiosi, sau puteti incerca celalt spa despre care am auzit ca e mai mare, la hotel President. Your choice.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...